المفروض في الأيام المملة دي نعمل ايه عشان نتخلص من الملل؟ عملت كل حاجه تقريبا ومش قادره اتخلص من الملل الرهيب اللي في اليوم. جربت اتفرج على مسلسل وكان ممل، جربت ألون ومعجبنيش الشكل اللي وصلت له و زهقت برضو، عملت workout وصليت واستحميت وهخرج كمان ساعتين كده بس مش لاقيه حاجه اعملها حاليا، حتى الموبايل ممل ومفيش حاجه مفيدة
ف سلسله بتاعت السيره لشيخ احمد عامر جميله
اعتقد ابداي بلسيره لانها خفيف وبعدين خشي ع الداء والدواء معايا دورات كتير لو حابه اقولك اسمائهم تبحثي عنهم بس مش عاوز ارقام علشان متتكسليش
اعملي سيرش على كلمة " سباق " وابعتي كدة
مش عارفة والله يبنتي هي اذواق، بس انا بالنسبالي تحفة اوي لحد دلوقتي، انا ف السادسة وهما اصلا ٨ حلقات، ف مش عارفة بقى.
خلاص اشتغلى
ف كمان سلسله معقوات الطريق الشيخ علاء حامد
الفكره ان دا شعور عام لجيل كامل وكأن الحياه خلصت لسه في البدايه
الملل دا ممكن يخليني أكلم الاكس واجي في الاخر اصدعكم و دا مش من مصلحتكم
نشوف if wishes could kill ✋🏻.
انتي كام سنه طيب