بخاف من الوحدة لاني ما تعودتش اكون لوحدي واتعودت اني اشارك حياتي واخد اراء الي حواليا، خايفة أما اكون وحيدة ما يكونش في ذكريات ولا حاجة حلوة افتكرها بعدين... ولكن للأسف بدأت احس أن الوحدة هي الحل الاحسن دلوقتي وعلشان ما حسش بالوحدة بقيت أخلق عالم افتراضي في دماغي بعيش معاه وافصل خالص من اي مشاكل وتعب حواليا واروح اهون علي نفسي مع العالم دة ولكن للاسف برجع تاني للواقع ولكنه أصبح هو المنفذ الوحيد ليا حاليا
محتوى للبالغين
قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟
محتوى للبالغين
قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟
محتوى للبالغين
قد يحتوي هذا المنشور على محتوى حساس لماذا هذا مخفي؟