عارفين اي اجمل شعور ف الدنيا فعلاً انا لسه مجربتهوش لحد الآن بس حاساه تحفةة وال مصبرني فعلاً، وخلق لكم من انفسكم ازواجًا بحس الايه د فعلا مريحه بشكل م طبيعي لما بفكر اني ف يوم هيكون من نصيبي شخص ربنا خلقه عشاني عشان يشاركني حياتي كلها لما بتخيل انه يكون شبهي حنين لطيف وخفيف ويحسسني ان الدنيا لسه بخير لما حد يزعلني يكون اول واحد بيدافع عني، ولما ازعل منه اشكيله هو م اشكي لحد منه،نسامح بعض ونفضل مع بعض ومهما حصل نكون كل حاجه حلوه لبعض، لما اتعب يدعمني لما انجح يفرحلي وافرحله ولما نتخنق نسافر بعيدد عن الدنيا كلها، اهون عليه ويهون عليا صعوبه الحياه ونعيش لحد ما نعجز سوا شعور جميل جدًا جدًا انه ربنا كاتب لكل حد فينا شخص هيكون كل حاجه ف حياته حتي لو كل شخص ليه حياه اكيد بس لما يكون ف شخص تحسه اهلك وناسك ودنيتك الحلوه ربنا يجمل ازواجنا ويجملنا باجمل الصفات والاخلاق عشان لما نقابلهم نديهم اجمل حاجه عندنا ونعيشهم احلي حياه ✨