جماعه ازاي نتصرف مع الاخ الصغير المؤذي يعني هو حرفيا مش محترم وعنيف ومش بيسمع كلام اي حد انا بفكر اسكن بعيد عن البيت جمب شغلي او حاجه تنصحوني اعمل اي. خصوصا اني متعلقه بمامتي شويه ومعتمده عليها فيومي. انا بمر حاليا بفتره اكتئاب وخايفه لو سكنت مع ناس معرفهاش يطلعو وحشين فاكون بزيد الطين بله
اه مش صغير ولازم فعلا حل للموضوع ده
هو عنده كام سنه
طب قربي منو وخلي ينزل شغل ويشوف الدنيا
طيب هو مؤذي اذاي حاولي توضحي ؟!