عندي مشكلة صحية عايزة اعرف لو حد عانى منها زي و ينصحني انا بقالي فترة بعاني من انخفاض ضغط الدم فجأة و جدا روحت لدكاتره و عملت تحاليل و أشعة و كله سليم ، الموضوع مش نفسي، و فقدت الوعي قبل كده ممم
عندي مشكلة صحية عايزة اعرف لو حد عانى منها زي و ينصحني انا بقالي فترة بعاني من انخفاض ضغط الدم فجأة و جدا روحت لدكاتره و عملت تحاليل و أشعة و كله سليم ، الموضوع مش نفسي، و فقدت الوعي قبل كده ممم
راقبي أكلك كويس .. امتى بيحصلك الانخفاض دا واكلتي ايه قبله
حوالى تعملي تحليل دم كامل واعملى سكر تراكمى وشوفى نفسك متنسنيش لما تحصل حاجه الأصح انك انتى الي تعملى وتدورى
طالما كله تمام في الغالب بسبب الحر ، انا العكس الضغط عالي وعملت تحاليل واشعة وتمام ف الدكتور كاتبلي دوا يعتبر مهدئ لضربات القلب ماشي عليه بقالي مدة شوفي دكتور تاني ممكن يديكي حاجة تمشي عليها لما تحسي ان الضغط وطي