جماعه انا شهواني درجه تالته للي فاهم ف الدرجات مش باستكفي بحس بعطش للشهوه بطريقه بتجنني مبكتفيش مره عاده باعمل بالخمس والعشر مرات لو الموضوع مكفانيش بجد تعبت بس الفتره دي بدات تظهر اعراض زي ضعف انتصاب مبقاش عندي انتصاب ع حاجات المفروض طبيعي انه يجي فيها والانتصاب الصباحي اتمنع هل ده خطر ولا ايه مش فاهم وخايف ياثر ع حياتي الزوجيه فيما بعد الموضوع قالقني بطريقه وحشه
ابعد عن الاكل اللي فيه دهون واملاح او شطة لانها كلها هي اللي بترفع الشهوة وجرب صوم
تفكيرك غلط وممكن تكون مبالغ بس من كتر التعب والفشل ، لكن انت حاليا درجة تالته او واصل لحالة الهوس وحابب شعور دا وقاعد تصفي نفسك لحد ما خلاص ممكن تضعف وتوصل لمرحلة من العدم والبرود بعد طاقة عالية واستثمار كبير كل دا اذي نفسي مبقاش بهدف المتعه اعتقد كده ... لو فعلا عايز تساعد نفسك وتوقف نفسك موضوع محتاج مجاهدة نفس وانك تبعد عن الفون تماما قدر المستطاع ، الحل فعلا هيجيب معاك م الاخر طبيب نفسي وتاخد علاج قولا واحدا*** حرفيا الخطوة دي ع قد ما بتكون صعبة وتقيله علي الانسان الا انها بتجيب من الاخر والله بذات لو مع دكتور فهم اسباب وراا ادمانك للشيء دا واي بيسطر ع افكارك واي مخليك في الحالة دي هيساعدك جدا والله
اولا هيجيلك دوالي عايز تكمل كمل 😊😂
انت عشان مدمن عادة واباحيه مفكر انك كده ولكن دي مش الحقيقه اول ما تتعافى وتبطل هترجع بني ادم طبيعي حاليا انت حيوان وظي مش شتيمه حيوان زي الي بيكون في القطيع وسط المعيز والغنم دا