عملت كارثة في مرحلة البلوغ لا تغتفر ، انا مكنتش فاهم بعمل اية في عز فوران الشهوة انا اتحرشت بأختي الموضوع عدى عليه اكتر من ١٢ سنة انا اتحرشت بناس كتير اصغر مني في العيلة و والله ما كنت فاهم الكارثة الي بعملها ضميري بيعذبني و هما اتأذوا بسببي و انا مش قادر اتحمل ولا عذاب الدنيا ولا الآخرة انا والله ما كنت عارف وقتها مدى جرم ده .. كنت عارف انها حاجة غلط بس مش للدرجة دي
لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.
سجّل الدخول لتقديم نصيحة خاصة