Pumpkin_20205
🇪🇬
يشعر بـ غاضبغاضب

الحمدلله والفضل لله بطلت كل حاجة غلط كنت بعملها حقيقي شعور انك وصلت لدرجه بقيت تعمل الغلط وانت مبسوط ده مرعب بجد اي حد وصل للمرحله دي اطمن هتفوق انت في غفله بس انا حد كان متعدد علقات كتير مكنش بيفرق معاية كبيرة صغيرة متجوزه مطلقة المهم اشبع شهوتي بيها ولما يحصل اعملها اسوء معمله لان خلاص خدت الي عاوزو بجد فوق لنفسك وانتي فوق لنفسك هلاك الروح اصعب من هلاق الجسد

لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.