جماعة فى كان حد معجب بيا و كلمنى عادى و بعدين كلامه ابتدى يبقى فى تلميحات أنه معجب و كدا ف أنا قولتله أنه معنديش اى نية للموضوع دا و رفضته و قفلتها خالص و هو ف الآخر حاول يضايقنى بالكلام زى خلاص انا مش عايزك انتى شكل فى حد تانى و أنا طبعا متضايقتش قولتله ربنا يوفقك و خلاص دلوقتي هو مسح كل رسايله من الشات و رسايلى أنا إلى باقية بس دا معناه اى ؟ طبعا أنا كلامى الحمدلله مفيش فيه اى حاجة غلط و لا اقلق منها بس مستغربة جدا
مفكرك هتاخدي سكرين وتروحي تقولي لحد انه كلمك، بينفي اثار جريمته يعني 😂، والحقيقه هو لو كان فعلا بيحبك مكنش عمل اي حاجه من دول، فمره كمان الرفض نجاكي من علاقه كذابه
اللي بيحب بنت بيتقدملها انما دا شغل عيال طبعا
الرجالة دماغها تعبانه
بس خلاص كبري دماغك من الواضح ان دماغه تعبانه
خلاص كبري دماغك ومتشغليش بالك اهم حاجه متكونيش رديتي رد ممكن يخليه يدينك في حاجة
ومفيش اي وسيله تواصل خالص
هو مش غريب هو مريض هو في صله بينكم قرايب جيران
فكك منه عبيط
عادي