الناس اللي هنا اللي اتشخصت بوردرلاين او اضطراب السخصيه الحديه عرفتوا ازاي ان لازم تروحوا لدكتور يعني ايه النقطه اللي وصلتولها قولتوا لازم دكتور والاعراض كانت بتأثر عليكم لدرجه انها توقفلكم الحياه او تعطلكم واللي مش هيقدر يروح لدكتور عشان يتأكد اذا كان عنده او لأ يعمل ايه او يعمل ايه عشان يقلل الشعور اللي بيحس بيه والضغط اللي حاطط نفسه فيه والمشاعر المتغيره اللي بتسيطر عليه ، انا مش متأكده هو عندي ولا لأ بس كنت بحكي لحد عارف في علم النفس قالي انه احتمال يكون عندي
هو ليه الشخصية الحدية الناس بتتصدم و البي بولار عادي