Banana_19554
🇪🇬
يشعر بـ ضائعضائع

كلام كتير ومشاعر متضاربه فالنهايه جوايه شعور ناحية حاجه محتاجها وديما بفكر فيها ممكن عشان كانت موجوده ومابقتش حتي لو قدامي دلوقتي مش عارف اتعامل معاها زي الاول خايف من الذنب وخايف اغلط واتخطي حدود حطيتها لنفسي بس انا مش عارف اسيطر علي عقلي وده تاعبني ومخليني مش مستقر نفسيا حاسس اني محتاج اي حد يكون اتجاه مريح بالنسبالي لو كان اي اللي فبالي مهما كان بقوله وانا متأكد اني هتفهم زي ماهو جوايه بس حتي لو ده غلط فأنا محتاج ده مش عارف احكمها ازاي

لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.