·
·
·
·
يعمل اية الانسان لما يحس انه بيهون على الى قدامة وقلبة يوجعة من الزعل
اه الي عاوز يعرف لي مينفعش الرجاله تترفض عموما سواء من البنات او اي حد عموما يرفضهم، يشوف اخر حلقه نزلت لدحيح
موقف ملهوش لازمة عادي كنت بعمل الاكل انهارده والسكينة فلتت في ايدي عورتني جامد مرقعتش بالصوت كالمعتاد مكنش بيتردد غي دماغي غير الحديث بتاع "مَا مِنْ مُصِيبَةٍ تُصِيبُ المُسْلِمَ إِلَّا كَفَّرَ اللَّهُ بِهَا عَنْهُ، حَتَّى الشَّوْكَةِ يُشَاكُهَا." حساني مبسوطة بيا بدأت انضج 😂😂
جربت اعمل أكلة جديده تاني النهاردة مزبطتش اوي بس حبيت التجربه
هو الابليكيشن شال الرقابه تاني ولا ايه، ايه كمية البوستات المقرفه و كمية الريبلايز دي بجد!! كفايه بقا بجد
انا بكلم عادي جداً شات. بس اجي انزل اي بوست مينفعش انزل. دي من اي؟ اخري بس انزل هنا.
بان ٢٤ س ليه😓 حسبي الله
تاني برشامه منوم ولسه صاحي من 11 بليل
Those little tiny hands melt my heart
حاسه بوحده عايزه اعيط بجد