·
·
·
·
نفسي اسيب كل حاجة وافتح مشتل ورد
الواحد كل مايكبر يُدرك قد ايه الرحلة فردية بس متوقعتهاش تبقى فردية للدرجة🙂
صباح الخير يوم جديد.. بأمل جديد اسعى ورا هدفك متستسلمش خد الخطوه انك تحاول و متنجحش احسن م انك تفضل واقف خايف من التجربه
انا مبنمش ليه
الاب معادش فيه طاقة زي زمان كله تعبان وفقد الشغف
الشب النضيف اللي الدنيا معانده معاه من صغره ومش هيسيب حد وكلها كام سنه ويطلع من الحبس يجيب حق ابوه و امه وخواته و نمبر وان وبتاع 😂 خلاص يعم لا يضربونا بالنار الفكره انه اللي فعلا بيبقي شايل الدنيا و عليه هموم ومشاكل مبيحكيش ومبيقعدش يتكلم كتير بيبقي قدها عادي جدا ومدرك ان دي دنيا كلها كام سنه ونطلع ع فوق
الساعه 1:00تلاقي منزل حاله انو كل البشر خوانين وباعوه بالرخيص وهو كان مشتريهم بالغالي😂
اه والله يعم يحسسك انه الوحيد اللي شايل كل حاجه وجي الدنيا يتعذب
وغير كده في ناس لو زعلت شويه من اي حاجه مضيقاها بيقول انا عندي اكتئاب حاد ومش قادر اعيش وطبعاً الاغاني الحزينه بتزود مع السهر بقا اوعي وشك لو معندوش حاجه هيبقي عندو😂
بظبط الله ينور عليك دي الفكره زمان كان الانسان عايش بواقعيه وسط اللي فيه شايف حدوده و اخره و راضي جدا انما دلوقتي السوشيال فشختنا