·
·
·
·
الابلكيشن بقا غريب اوي، الحمدلله الذي عافانا مما ابتلى به غيرنا
عامل زي والدي انا والله، اقوله كده يقولي لي مش بديك كل الفلوس الي انت عاوزها مش عارف اي العلاقه والله
أهو فشار ده بيعمل زي والدك لما تبقى زعلان وتروح تقوله يقولك إيه ده مش لسه واكل فراخ ؟ الكل بيمر بمشاكل وضغط ونفسية الفكره فى كونك كراجل عادي تمر بأوقات ضغط.وتعب ولو ليك حد تكلمه تكلمه ولكن كراجل لازم يكون عندك صبر وقوة تحمل وتقدر فى أى موقف تتحط فيه تستحمل فيا فشار وبلو بيري إبقوا وضحوا قصدكم بتفصيل شوية عشان كلامكم عام أوى
""لو الناس حبتك عشان ورودك مش جذورك مش هيعرفوا يعملوا ايه لما يجي الخريف""
ايه كورس البايو اللي هيبدأ كمان يومين دا
اتفق مع الفشار جدااااااا
This post may contain sensitive content Why is this hidden?
لو حد عندة طريقة نظبط بيها النوم يفيدنا هحاول منامش مثلا لحد الضهر ولا اعمل اية مش هقدر اكتر من كدة ممكن انام كمان شوية اصلا
محتاجة اظبط نومييي
المشي إلى المساجد في ظلمة الفجر يبشر صاحبه بنور ساطع يضيء له طريقه يوم القيامة. متكسلوش يخواتي