·
·
·
·
وبعدين بردو
طب وبعدين بجد
اهلا انا 22 سنه ولد حاليا مش حاسس الطف فتره ليا ، حاسس محتاج دعم شويه فلو ينفع اكبر من انا و تكون لطيفه لانه هعتبرها مهمه وكلام معاها وأخذ نصيحتها وبرضو دعم عاطفي ، بحس أنه الاكبر مني ليهم طاقة لطيفة أو حاجه زي كدا ، فهو كون مع شخصية لطيفة ونفس الوقت اقدر اسألها وتستفيد من خبرتها الازرقA2BA2BA
يعني ايه نازلة احجز دروس ثانوية عامة بجد؟؟
وبعديننننننن
يارب ما اتغابى واعمل اللي في بالي
انا روسي من جبال القوقاز
صلوا على خير خلق الله، لعل الله يجمعنا به في منام او في جنة عليه أفضل الصلاة والسلام ♥
انا هتشل من دة
ما أجملَ امرأةً ببالٍ أُبالي من حبِّها فاللهمَّ خُذ ما يؤلم بالَها، وأبلني بهِ حتى أُخففَ ما بها فإن القلوبَ الصافيةَ لو اختارت بشرًا ما وجدت مأوًى أحنَّ من جسدِها