·
·
·
·
This post may contain sensitive content Why is this hidden?
كانت اقصي طموحاتي ادخل سنة رابعة عشان اكتب بقلم جاف
ايه يسطا صلي على النبي مبنقولش كده
والله العظيم انا لو كفرت وانا صغير ورجعت اسلمت تاني حياتي مكنتش هتبقي بالشكل ده
جمعه مباركه عليكم جميعا. ❤
مفيش غير احزاني اللي صاحيه ساعه ١٠ص و مش بننام زي الناس ليه
انا باجي كل يوم في نفس الوقت وبسال حد صاحي..؟
متنسوش الاذكار
تشهد ملائكة الليل وملائكة النهار صلاة الفجر، لقوله تعالى: "وَقُرْآنَ الْفَجْرِ إِنَّ قُرْآنَ الْفَجْرِ كانَ مَشْهُوداً " متكسلوش يخواتي 🫶
بكره مشاعري