·
·
·
·
عاوزين ننام طيب
يمصر بتعمليها ازاي 😂
من صلى الفجر والعصر (البردين) دخل الجنة، ومن صلى الفجر فهو في حفظ الله ورعايته وأمانه طوال اليوم. متكسلوش يخواتي
يوجع ماتش اربعة
لما مصر ونيوزيلاندا
لو ننام بدري أكرم والله
طب انا مبحبش الدراسة ولا الاجازه ولا الخروج ولا القعدة في البيت، اروح فين انا
طالب ثانوية عامة إلا شهر ونص يحلاوة
تلاوة ياســر الدوسري لســورة مريـم 1441 30 رمضان تقريبا دي أحلى وأجمل تلاوة سمعتها له من الحرم، تلاوة خالية من أي ترعيد وفيها كمية هدوء مش طبيعي بجد أي حد مجربش الدوسري هيعشقه من التلاوة دي بس
ولو حد يعرف اي حاجه نحطها عليها عشان الريحه والجيران يقولي او لو هتدوبها بسرعه يقا افضل وجزاكم الله خيرا مقدما يااخواتي