·
·
·
·
This post may contain sensitive content Why is this hidden?
كلها ساعات وادخل لجنه عربي ثانويه عامه . ادعولي اجيب ٩٣ . ادعولي كتيييييييييييييير. شكرا مقدما ❤️🫂
اديك خربتها مرتاح دلوقتي مبسوط باظت خلاص يكشي تكون فرحان
بس مش عدل يكون عارف انه جبان للدرجادي ويكون بيحاول يتشجع مع الجد الجامد كان لسه ماجابش الرابع في الشجاعة قطع ورجع يتقوقع وينوح
او يمكن انا اللي عمشة وهو بيتنفس كدب لا لا هو مش كداب انا بهرشهم هو جباااااااااان
سابني أواجه سابني اكون الراجل وقعد يعيط في ركن
مافكرش يعرف انا وقفت اذاي في وش المدفع لواحدي
مافكرش يعرف عني حاجة بقاله ٣شهور ونص
انا بتعلم كلمات وكدا من ابلكيشن دوولينجو ، انتو مصدر الانجلش بتاعكم ايه ؟ بودكاست ولا كتب ولا ابلكيشن زيي
انا النهاردة تعبان بجد كل مالواحد يحس انه اتحرك حبة وبدأ يتحسن بيرجع لنفس النقطة تاني تعبت وفقدت الرغبة والشغف واللي مانعني عن الانتحار حاجتين اول حاجة انه حرام وهاضيع دنيا واخرة وتاني حاجة اني مش مستعد اموت حاليا واقابل ربنا مخنوق ومش قادر اتكلم مع حد ولا عاوز حد معايا وعاوز ابقا لوحدي بس عارف اني لو فضلت لوحدي هاتعب اكتر انا بحارب وانا بكتب الكام كلمة دول تعبت