·
·
·
·
يعني لو بتحبو تشرفونا وتحكولي رأيكن بالي كتبته هونيك
ركعتي الفجر خير من الدنيا وما فيها (السنة) متكسلوش يخواتي 🫶
يلا، صوماً مقبولاً، وسنة مضت مغفورة بإذن الله ♥ نامي بقا يابطاطس
لسة معلييش حاجه الحمد لله 😂😂
لا روحي لدكتور عادي دا انتي صاحيه طول النهار، انت ماشيه بمبدأ، الي ليه قرش مبينامش مبالك بقا بالي عليه، عليكي كام وانا رقبتي سداده؟
ولا جه في دماغي يا سوشي 😂😂
متنسوش نية صيام عشوراء يخواتي
ايه في ايه مالكم
ما تناموا ياجماعه انتوا أكلين مال اليتيم، دا حتى الي بياكل كال اليتيم بينام وبيشخر كمان، جربتوا ترحوا لدكتور؟ يابطاطس
هو احنا بنصحى ليه