·
·
·
·
ايه كورس البايو اللي هيبدأ كمان يومين دا
اتفق مع الفشار جدااااااا
This post may contain sensitive content Why is this hidden?
لو حد عندة طريقة نظبط بيها النوم يفيدنا هحاول منامش مثلا لحد الضهر ولا اعمل اية مش هقدر اكتر من كدة ممكن انام كمان شوية اصلا
محتاجة اظبط نومييي
المشي إلى المساجد في ظلمة الفجر يبشر صاحبه بنور ساطع يضيء له طريقه يوم القيامة. متكسلوش يخواتي
التواشيح تحفههه
وبعدين بردو
طب وبعدين بجد
اهلا انا 22 سنه ولد حاليا مش حاسس الطف فتره ليا ، حاسس محتاج دعم شويه فلو ينفع اكبر من انا و تكون لطيفه لانه هعتبرها مهمه وكلام معاها وأخذ نصيحتها وبرضو دعم عاطفي ، بحس أنه الاكبر مني ليهم طاقة لطيفة أو حاجه زي كدا ، فهو كون مع شخصية لطيفة ونفس الوقت اقدر اسألها وتستفيد من خبرتها الازرقA2BA2BA