ايه الاخبار ي فواكه.. عندي مشكله ( او المعظم شايف انها مشكله ) اني شخص دوم او بالعربي بحب اني اكون مسيطر ( من كذا ناحيه) المشكله مش هنا المشكله اني اظن اني الاقي البنت اللي بتحب اصلا يكون الراجل بتاعها كده ( و يكون دمها خفيف ) ف تفتكروا ايه نسبة اني الاقيها؟
لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.
سجّل الدخول لتقديم نصيحة خاصة