Moon_4178
🇪🇬
يشعر بـ مكسور القلبمكسور القلب

انا عملت بو ست قبل هن ا بس محدش رد عليا مش عارفه ليه رغم المشكله بتاعتي كبيرة انا مش عارفه يعني لو عملتها بر ايفت كان حد رد عليا انا اتمنى حد يعتبرني اخت ليكم ويردوا ويساعدوني ممكن حد فهمني غلط الله اعلم بس هي مشكلة فعلا كان نفسي يبقى ليها بكلام يدعمني

Tofu_18387
Tofu_18387🇪🇬أفضل 3أفضل نصيحةمنذ 2 أيام

ايه مشكلتك ؟

1
Cloud_9441
Cloud_9441🇪🇬أفضل 10منذ 2 أيام

طيب اي المشكله؟ واكيد كل حاجة وليها حل احكي

1
Orange_18102
Orange_18102🇪🇬أفضل 50منذ 2 أيام

اكتبي المشكله

1
Kiwi_7861
Kiwi_7861🇪🇬منذ 2 أيام

نفس اسمي هنا على ال T ولكن شيلي الكيوي واكتبي Gold

1
Cloud_20157
Cloud_20157🇪🇬منذ 2 أيام

طيب ممكن تحكي مشكلتك وان شاء الله اساعدك

1
Cloud_9441
Cloud_9441🇪🇬منذ 2 أيام

خلاص انك كنت طفل ونيتك كانت سليمه وغير كده مش فهمه اصلا ده اي. يبقي مش عليكي ذنب الحمدلله. عشان مكنتش فاهم. كنت عرفه هزار ومكنتش تقصد حاجه. واهم حاجة ارمي وره ضهرك محدش بيفضل عايش علي ذكره. كانك ابن انهارده. ابداي من جديد القديم خلاص مات مش ممكن كل متفتكر المشكله دي تموت نفسك كدا وتعذب نفسك. انسي وارمي وره ضهرك. عيش وابداي من جديد. ممكن تخليها نقطه تحول وتكون احسن. سيبك من زمان وبلاش تعذبي نفسك كدا. ربنا يعينك ويوفقك . لو لسه حسه بي حاجه جواكي من الموضوع احكيها حابب اسمعك قولي مالك.؟

Mango_18729
Mango_18729🇪🇬منذ 2 أيام

لازم تنسي وتتخطي وسامحي نفسك وسامحيهم مش علشان هم هما يغورا في داهية تاخدهم بس عشان ميسبوش أثر في نفسك. خففي نفسك من أعباء الماضي وفري إلى الله

Orange_18102
Orange_18102🇪🇬منذ 2 أيام

اول حاجه خليكي زي ما انتي عامله حدود للاولاد قرايبك واتعايشي مع الوضع اللي انتي فيه واللي حصل داا يخليكي اقوييي واسعي دايماااااا انك تكوني اقوي وتخليش تفكيرك انك لو اتعامتلي مع اللي حواليكي هيستقلو بيك لااا خليكي بطبيعتكك وعيشي حياتك

Cloud_9441
Cloud_9441🇪🇬منذ 2 أيام

انا مل الي فهمته من حضرتك وانتي طفله تم الاعتداء عليكي من بعض من قريبك بي التحرش وكدا وانت كنتيفله مش عارفه حاجه. صح

Cloud_20157
Cloud_20157🇪🇬منذ 2 أيام

أيوة قرايت بس سياسة الابلكيشن مش هتخليني قادر ارد