Kiwi_20172
🇪🇬
يشعر بـ غاضبغاضب

واقع في مشكلة مراتي كانت سيبا سباع روج ف العربية ولما شفتو بصدفه رميتو معرفش انو بتعها ورميتو عشان هي اصلا علي طول بتشك اني بخونها وحليا بتسالني هوا راح فين وانا بنكر اني شوفتو وخايف اقولها رميتو تعمل مشكلة انصحوني اعمل ايه لانها عملها زعله

لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.