مشاعري ممزوجه و متلخبطه بين الحيره و الزعل و مش عارفه اوصف هو الراجل ممكن يفكر ف واحده جنسيا و يبقى عايزها هي بالذات و مش مره ولا اتنين لا ٣ سنين يفضل عايزها بردو و هو مبيحبهاش ؟ رغم انه لما كان ب ايده الاختيار كان بيقول لا عايزك انتي و دي الحاجه الوحيده اللي كان بيقول عايزك فيها و مقالش بحبك بس كان بيلمح انه معجب عشتن للاسف مشكلته ان الego بتاعه عالي و ميسمحلوش يقول حاجه زي دي دايركت
تفتكري بس كلامي أنه هيرجع و وقت ما يرجع انتي اللي لازم تملي شروطك و تكسري الىego اللي عنده
خدي موقف و اتعاملي من موقف القوى مش الضعف و لا طبعا ما ترجعيش الا إذا كنتي انتي عاوزه ترجعي و بردو بعد ما يعمل اللي معملوش قبل كده ده لو عاوزه ترجعي و خدي موقف و اوعي تعملي اي حاجه كانت بينكم قبل كده لازم يتأكد أن الموضوع اختلف
متزعليس عليه ازعل علي حالك. وده النصيب لي تزعل كلو خير ركز علي نفسك وانحج في الحاجة الي انت فيها وياعالم ممكن يرجع يركز عليك تاني لمه تشوف حياتك وتركز علي نفسك.
خلاص تمام انتي بقي زعلانه لي؟ انك مبقتش ليه وله انك مدخلتش كليت احلامك؟
هترضي غرورك فعلا لو رجع بس خللي بالك إرضاء غرورك ده ممكن يضعفك من كلمه واحده انتي لازم تاأكدي اصلا أن انتي اللي كنتي الصح و هو اللي انسان سطحي
مينفعش يفكر فيكي مثلا كا شكل بس الشكل او الجمال مش دايم. لازم يحبك ويحب روحك ده الاهم. لو حبك عشان شكلك مثلا هيجي اليوم الي هتكبر فيه او ممكن يحصلك حاجة بعد الشر وشكلك يتغير. سعتها هيكرهك.
لا هي مش فيها كل اللي عاوزه و انا بقولك هيرجع يكلمك هي ممكن يكون بس اللي عاوزه موجود عندها بس هيرجع تاني
طب و لو كان بيفكر فيها و بيحبها فعلا مش بيهزر و لكن الظروف و الواجهه الاجتماعيه خلته يتغابي و يسيبها و يتجوز واحده تانيه بس مش مبسوط معاها طبعا لانه محبهاش و بيرجع يكلم الاولى اللي بيحبها رغم انه متجوز دلوقتي و مازال بيقولها بحبك و يسأل و يتطمن عليها و بيغير عليها كمان طب هو كدا عايز ايه بردو (مشكله واحده صحبتي مش انا)
هو بيلاقي عندك اللي مش عند غيرك و مش هيعملك بلوك ولا حاجه بالعكس هيكلمك تاني
بتعرفي تجري؟
ده اختيار بشع منصحكيش بيه ابدا