Orange_19060
🇪🇬
يشعر بـ غاضبغاضب

تقريبا هنفضل في نفس الدايرة كل يوم عادي، ومفيش جديد، وكل واحد هيفضل فاكر نفسه هيخرج من الدايرة دي بس مش هيعرف، وعشان يخرج هيقعد سنين، ومحدش هيخرج منها، وحاجة قمة في الاحباط والقرف، إحباط إحباط إحباط

Strawberry_14558
Strawberry_14558🇪🇬أفضل 3منذ 6 ساعات

من فتره قريبه قولت نفس الكلام واكتر كمان بس خرجت منها

Suchi_16120
Suchi_16120🇪🇬أفضل 10منذ 6 ساعات

انت الي حاطط نفسك في الدايرة، اتعلم حاجه جديده اشتغل اشتغل اشتغل، واه طبيعي تحس بإحباط وقرف دا تأثير تعفن الدماغ من كتر التقليب في الريلز ليل نهار، وانت بتشوف ناس ناجحه وبعدين ناس فاشله وبعدين عبط وبعديهم عاقلين بتقلب طول النهار في شخصيات الناس عن طريق بس المستطيل دا، ومن اغنيه حزينه لاغنيه سعيده، وبعدين يامصر بتعمليها ازاي، والله وعملوها الرجاله فتحس بفخر، بعدين تلاقي فيديو لحادثه ترجع تنقهر تاني وكل دا في ثواني معدوده، ومش بقولك انت كبرتقانه ولكن في عموم حياة الناس دلوقتي كلهم بقوا كده، ابعد عشان هتندم وعمرك انت بس الي هيضيع، اتعلم حاجه جديده عموما

Strawberry_13912
Strawberry_13912🇪🇬أفضل 50منذ 6 ساعات

قرب من ربنا وطور من نفسك و كل حاجه هتتحل ان شاءالله انا هدعي لك