عاوزة احكي حاجه معايا بنت ف السكن احنا 3 بنات في السكن واحده منهم صوتها عالى دايما وكده وكانت مزهجه وكده البنت التانيه دي هاديه وصوتها واطي لكن اقسم بالله منها شيطانه بمعنى الكلمه بتتكلم على البت اللى هي المزعجه اللى هي مضايقانا انا هي اقسم بالله قعدنا مع بعض سنتين مفيش يوم يعدي الا لما تتكلم عليها وت٠روني معاها للكلام وانا الصراحه انا عارفه اني غلطانه اني انجريت لكن والله العظيم بتقول كلام عليها فظيع تاني حاجه كل مثلا ما تعمل حتى او يحصل بينها وبين اصحابها ف الجامعه حاجه تتكلم عليهم رغم انهم اصحابها اقسم بالله ي جماعه غريبه بشكل عجيب حتى مسلمتش من كلامها انا مسعتهاش لاني سمعي مش قوي لكن بتتكلم عليا وانا متأكده انها بتتكلم عني بابشع الكلام وممكن تطلع عليا كلام كمان وحش عشان تطلع هي مفيش غلط منها وانا كويسه وبريئه المهم حصلت بينها وبين البت اللى معانا مشكله ع جروب الواتس وشتموا بعض شتايم وكده بعدين بعد فترة قليله راحت البنت المزعجه فضلت تقزلها سامحيني وكده والكلام ده واعتذرتلها رغم انها التانيه كانت بترد عليها عادي راحت قالت دي طلعت غلبانه ومش غلبانه راحت برضو اتكلمت عليها تاني من وراها والبت اصلا بتكلمها كتير جدا بعد ما كان اسلوبها زفت وكده البت اتغيرت جدا معاها المهم البت الهاديه الخبيثه دي فضلت تتكلم عليها برضو من وراها وتيجي قدامها تعمل الملاك البري المهم مين اللى طلع وحش في روايه انا عشان ايه انا مش عارفه ايه السبب ولا ايه اللى حصل بس كل اللى اقدر اقوله حسبي الله ونعم الوكيل في البت دي من كل قلبي وانا ف ساعة فجريه حسبي الله ونعم الوكيل دي كل ماوافتحلها سبرة الصلاة اقسم باللله بتغير الكلام لدرجة انا كمان بكسل انا من النوع اللى بتأثر باللى حوليا المهم دلوقتي بسبب انا حطيت استوري منافقه بقت كويسه معاها عشان متبانش منافقه وانا اللى غلطانه في نظر الاتنين ياربي ليه الدنيل كده بجد والله
انت في ايدك انك تحطي حدود ليها واللي هي بتعمله لازم تعرفيها مقامها النوعية دا خبيثة بس بتخاف انت نفسيتك اهم علشان تقدري تستحملي وتركزي ف الكلية والمزاكرة وف حياتك عامة
انت اصلك طيب وبتتعاملي يإحترام مع ناس متستحقش ولا بتقدر دا وبالعكس بتستغلك اكتر انا عنفسي لو مكانك كنت عاملتها بطريقتها وعاملتها معامله وحشة بالنسبة لك ف انا مش عارف اقولك ايه .
سيبي السكن وشوفي واحد غيره ، يا .. تاخدي جمب منهم وتحطي حدود
فعلا الحلو ميكملش بس العيشة مع بشر كدا اظن انها متعبة شوية ومشاكل علطول
حاولتي تشوفي سكن تاني مع بنات تانية غيرهم
ربنا يستر من اللي جاي
دا بجد هو في واحدة بالخبث دا وتعمل كدا د انا كنت مفكر الشباب بس اللي فيهم الندالة والخبث دا طب وانت ايه وضعك معاهم دلوقتي
هما ف الاغلب الاتنين مرضى نفسيين بمعنى الكلمه انها البت المزعجه اصلا مرتبطه لما تيجي تكلمه بتزعقله وبتشتم اللى مرتبطه بيه عالطول 24 ساعه والتانيه الهاديه محدش سلم من كلامها وهي طبعا عشان تون صوتها واطي وانها مش بتتكلم بتبان انها ملاك دي قبل كده حكت انها كسرت وبوظت حاحات ف سكن عشان اتطردت هي واصحابها منه بسبب بنت تخيله كمية الاذى وفي الاخر تبان ملاك قدام الناس ياربي تقسم بالله انا مش مصدقه ونفس الوقت مشوعاوزة اسكن معاها تاني وبرضو نفس الوقت مش لاقيه سكن كويس زي ده اعمل ايه حسبي الله ونعم الوكيل فيها حسبي الله ونعم الوكيل فيها ساعة فجريه