المتحدث يشارك مشاعره وأفكاره وتجاربه الشخصية. المتحدث يشارك مشاعره وأفكاره وتجاربه الشخصية. ولا واحد عجبنا. واني هنبدأ مع واحد رابع فلت سنوي. بس لو ما عجبناش هنغيره. نجيبه واحد خامس. ويه ويه ويه. فده كله هضيع وقت. فلو في الاخر وصلت الحياة اللي هو خلاص انا مش هفضل اضيع وقت. وان انا اجر في مدرسين جدد. فحاجة زي الماث والفيزيكس نفس الكلام برضو انا عندي نفس المشكلة في الفيزيكس. اه لو لو الطريق في الاخرين ان انا مش ليا حد private كويس الافضل center ولا online مشكلتي في center ان هو كان توضيع وقت كبير جدا فانا بضايع ساعة قبل الحصة وساعة بعد الحصة وده طبعا مش يكون حاجة مناسبة لثالثة ومشكلتي في ال online هي المراكمة وده برضو حاجة مش مناسبة لثالثة بس عشان اشيلهم الموضوع قوي ان هو هنبدأ تقريبا في نصف ثانية فمعاكش كتير يعني
بص هو مفيش حاجة اسمها هضيع وقت لو نزلت سنتر، لانك حتى لو اونلاين هتضيع وقت بردو، فدا مش مقياس المتابعة ف السنتر افضل بكتير، غير انك بتطلع من البيت ومش بتفضل طول اليوم قاعد عشان نفسيتك بردو ف لو في مدرسين كويسين فعلا يستاهلو انك تنزل عشانهم سنتر ف اعمل دا ولو في مواد عارف انك لو اخدتها اونلاين افضل بالنسبالك وهتلتزم ومش هتراكم، فهيبقى تمام فممكن يعني تعمل كدا ف مواد وكدا ف مواد على حسب التزامك انت عشان بردو متكونش مضطر تنزل ايام كتير ف الاسبوع ويبقى عندك وقت تلم فيه لو راكمت وان شاء الله ربنا يوفقك ويكرمك بمجموع كويس
انا كنت باخد في سنتر عادي و فعلا في وقت هيضيع بس مش ذي منته متخيل عادي كنت بروح بليل كده اقعد الذاكر ساعه ولا اتنين
مش عارفه بصراحة 🤷🏻♀️