انا منفصل عن الواقع بشكل شبه كامل .. انا اه بروح الشغل و ليا حياتي بس انا مش فيها و مش عايشها .. انا مش بشرب مخدرات بس مدمن على حاجات تانية غلط .. على كتفي تقل حاجات لو حاجة واحدة بس كفيلة تدمر انسان بالكامل و انا شايل كل ده و ماشي و بعافر لكن بيجي لحظات عليا زي دلوقتي حاسس بفقد هوية كامل .. انا متشخص بإضطراب الشخصية الحدية .. إضطراب ما بعد الصدمة .. انا بجد مش عارف انا مين مش عارف بحب مين و مش عارف بكره مين .. مش عارف مين كان صح ف الماضي .. مش عارف هل كنت ضحية .. مش عارف اي حاجه بتمنى لو كان في حد عاش و شافني عشان يعرفني انا مين و فين و اية و بعمل اية و رايح فين
لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.
سجّل الدخول لتقديم نصيحة خاصة