ادعولي ربنا يوفقني ويسددني ف امتحان النهارده انا بشري والامتحانات عندنا صعبه اوي🥺💔 محدش يقولي انت ثانوي😂😂 ادعولي بالله نفسي اعدي امتحان النهارده ع خير تعبت اوي والله ايام الامتحانات د لا تُنسي💔
ادعولي ربنا يوفقني ويسددني ف امتحان النهارده انا بشري والامتحانات عندنا صعبه اوي🥺💔 محدش يقولي انت ثانوي😂😂 ادعولي بالله نفسي اعدي امتحان النهارده ع خير تعبت اوي والله ايام الامتحانات د لا تُنسي💔
ربنا يوفقك باعلي تقديرات يارب
يارب السنه الجايه ابقي في الأمحان دا يارب اجيب مجموع عالي يارب
ربنا يوفقك
عووووو انتوميييي جراحههه