لو الواحد استوعب النعم اللي هوا فيها هيبطل يشتكي أقسم بالله الحمدلله على كل حال بس مهما احكي مش هكفي فضل ربنا عليا بس نفسي احافظ على نعمه دي لو انت بتاكل وبتشرب وبتنام تحت سقف قول الحمد لله
لو الواحد استوعب النعم اللي هوا فيها هيبطل يشتكي أقسم بالله الحمدلله على كل حال بس مهما احكي مش هكفي فضل ربنا عليا بس نفسي احافظ على نعمه دي لو انت بتاكل وبتشرب وبتنام تحت سقف قول الحمد لله
عندك حق
وان تعدو نعمة الله فلا تحصوها