Salt_5222
🇪🇬
يشعر بـ متعبمتعب

المُحزن في الحوار دا كُله إن الحياة مدتلناش فُرصة نستوعب أننا بنكبر ، ولا ادتنا فُرصة نتعود ، الدروس جات على فجأة ، فجأة نتخذل ونتصدم ، وفجأة نشيل مسؤليات ، وفجأة يروح مننا شخص عزيز علينا ، وفجأة تروح أحلامنا ونخسر حاجات مشينا ليها طرق طويلة ، وكُل دا واحنا مش مصدقين اللي بيحصل ولا مصدقين إننا كبرنا ولا قادرين نتأقلم ! فربنا يصبر قلوبنا ويعينا على الناس والحياة ، ويدينا المقدرة والطاقة علي تقبل الأمور اللي مش هنقدر نغيرها ومضطرين نعيش ونكمل بيها .

Cloud_5755
Cloud_5755🇪🇬أفضل 3منذ يوم

حصل بجد

Mustard_18120
Mustard_18120🇩🇿أفضل 10منذ يوم

انا دخلت فدوامة مش عارفة اوصفلك حالتي زي الإكتئاب ..في الاول الموضوع كان بيني وبين نفسي بس الفترة الاخيرة الكل لاحظ عليا الحالة دي 💔😩

Strawberry_12106
Strawberry_12106🇪🇬أفضل 50منذ يوم

آمين يارب الدنيا بقت تقيلة أوي