Marshmallow_16699
🇪🇬
يشعر بـ عاديعادي

مش عارفه فقط المزيد والمزيد من السكون عملت حجات بحبها النهارده كمان نزلت من بياتي الصيفي ف فيه تحسن حتي لو صغير مش عارفه بس حاسه ان الجو حلو دلوقت ولسه شاربه ايس كوفي ف شعور لطيف بالنسبالي جو يحسسك أن العالم وقف للحظه وانت بس مستمتع ب هوا شبه بارد صالحت بنت خالتي لعدم ردي ع رسائلها مؤخرا 😵‍💫اوكي اوكي انا شبه غلطانه عشان مش برد بس وقت ادايق مش بعرف اعمل ده بس اوكي دي حركه بتدايقها ف مش هكررها ان شاء الله يعني .ف العموم بكتب بلا هدف لاني حابه اعمل ده وبس مش عارفه بتيجي الاجازه وشبه بختفي عن علاقاتي ب صحابي سوشياال ومش برد ع حد حركه سيئه مني معرفش ليه بردو بس يعني صحبتي قالتلي ذات مره الدنيا تلاهي وملاهي وصدقت بعدين معناها بس لكل منا حياته الخاصه ومساحته الخاصه ونتايج قراراته كمان بالنسبالي بحب الناس لما احسهم هي قبول ف النهايه مش متقبله حد مش هتعامل معاه الحياه سهله وللاسف مش هعرف اعكس نظرتي هو مش حكم بس احساسي بيوجهني خلينا نسميها كد اختلاف المواضيع عندي :) مهم بتمني كل الخير ل اي حد شاف البوست أو مشافش بتمني الدنيا تكون اسهل ع الكل وربنا يجبر خاطر الجميع

Banana_11995
Banana_11995🇪🇬أفضل 3منذ 2 أيام

احنا اصلا مبنحبش نتعامل غير مع البنى ادم اللى اسلوبه هين لين سهل ف المعاملة و ده بيدينا احساس بالراحه والانبساط دايما

Mango_4278
Mango_4278🇪🇬أفضل 10منذ 2 أيام

ممكن ما تكونيش غلطانه اوي انت كنت عاوزه تعيشي وقت من الهدوء والراحة النفسية فاهمي صحابك كده ان مثلا الفتره ديه عاوزه اكون لوحدي اقعد مع نفسي اكيد هما هيتقبلو ده