انا اعجبت بكام بنت قبل كدا بس للاسف مش بعرف اخش اكلمهم وبخاف من فكرة الرفض بجد انا متخيل انى لو اترفضت فى يوم دا هيبقى جحيم بالنسبالي وبخاف من نظرتهم ونظرة صحابهم وكدا فمش عارف هل دا طبيعى وانا اللى بخاف زيادة عن اللزوم برضه حصلى موقف قبل كدا كنت عملت فولو لبنت ومقبلتوش ولا اى حاجه وانا والبنت دى اصلا كان فى بينا موقف فى امتحان وحسيتها بتميزنى عن ناس تانية كتير بس لما عملت فولو ملقتش اى رد فدا عيب فيا واى
لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.
سجّل الدخول لتقديم نصيحة خاصة