Avocado_15496
🇪🇬
يشعر بـ مكسور القلبمكسور القلب

السلام عليكم يا شباب أنا كنت نزلت بوست إمبارح بتكلم فيه عن زعلي من أهلي فى أمور كتير فى أفعالهم وكلامهم أنا يمكن النهارده أهدى ولكنى واخد جنب منهم خالص وفى حالي لوحدي وفى نفس الوقت أنا لا أنكر أبداً فضلهم فى أمور كتير لأن على الأقل ربوني وعلمونى والمواقف والدنيا هى اللى كونت الشخص اللى بيتكلم حالياً لكن مازال جوايا زعل فعلاً أنا زعلان ومضايق وفى نفس الوقت فيه أمور نفسي فيها واقفينلي فيها بسبب تدخلات أو رؤيات مختلفه وما إلى ذلك هل فيه حد كان ليه تجربه سابقه شبه دي ونجحت وعمل إيه خصوصاً لو الأهل ناس عنيدين شكراً ليكم

لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.