Blueberry_12885
🇪🇬
يشعر بـ ضائعضائع

عايزه اقول حاجه عارفه أنها غريبه بالنسبالي اوي أنا اغلب اللي بينجذب ليا بيكون أصغر مني بجد في الشباب لدرجه معندهمش مشكله يدخلوا ريلاشن مع حد اكبر منهم الموضوع ايزي بالنسبالهم بفكر ساعات هل أنا دماغي شبه تفكيرهم دا سبب ولا دا عادي

Moon_17422
Moon_17422🇪🇬أفضل 3منذ ساعة

هما انتي اكبر منهم بقد ايه مثلا وده بالعموم حاجه عاديه طبيعيه طالما راجل واعي ومسؤول مفيش مشكله بس لو واحد داخل يتسلى او بس عايز يكلم بنت لا هنا ستوب

Brain_18711
Brain_18711🇪🇬أفضل 10منذ 4 ساعات

ماتحطيش في بالك و كملي حياتك و روحي لهدفك

Brain_18711
Brain_18711🇪🇬أفضل 50منذ 4 ساعات

اه اللي هو يلا حبيتك اتجوزك و نكمل الحياه بالمفهوم ده فعلا صغير

Brain_18711
Brain_18711🇪🇬منذ 4 ساعات

هي وصلت للوايف كمان وياترى قادر على المسئوليه قادر يدير الريلاشن بالشكل اللي بيه يرضيكي و محدش يحس بفرق سن و كمان انتي 22 سنه انتي لسه صغيره اللي اتقدم ده بقا كام سنه اصلا و لحق يعمل ايه لنفسه

Brain_18711
Brain_18711🇪🇬منذ 4 ساعات

كل الصغيرين مش فارق معاهم اهم حاجه اي حاجه بتتنفس و بتطلع صوت هما دايسين

Coffee_6567
Coffee_6567🇪🇬منذ 5 ساعات

في شباب دايسين في اي حاجة فيها الروح...في جزء بينجذب للنضج ال شبه لأنه غالباً ال في سنه من البنات دماغهم وحيدة الخلية....في ال يمكن بيعاني من عقدة أوديب 😂😂

Guava_10515
Guava_10515🇪🇬منذ 5 ساعات

اقسم بالله وانا مش عارفة ليه و هتجنن عايزة حد اكبر أو ف سنى على الأقل

Flame_7338
Flame_7338🇪🇬منذ 5 ساعات

انتى قد اية

Heart_19497
Heart_19497🇪🇬منذ 5 ساعات

انتي كام سنه