عايزه اقول حاجه عارفه أنها غريبه بالنسبالي اوي أنا اغلب اللي بينجذب ليا بيكون أصغر مني بجد في الشباب لدرجه معندهمش مشكله يدخلوا ريلاشن مع حد اكبر منهم الموضوع ايزي بالنسبالهم بفكر ساعات هل أنا دماغي شبه تفكيرهم دا سبب ولا دا عادي
عايزه اقول حاجه عارفه أنها غريبه بالنسبالي اوي أنا اغلب اللي بينجذب ليا بيكون أصغر مني بجد في الشباب لدرجه معندهمش مشكله يدخلوا ريلاشن مع حد اكبر منهم الموضوع ايزي بالنسبالهم بفكر ساعات هل أنا دماغي شبه تفكيرهم دا سبب ولا دا عادي
هما انتي اكبر منهم بقد ايه مثلا وده بالعموم حاجه عاديه طبيعيه طالما راجل واعي ومسؤول مفيش مشكله بس لو واحد داخل يتسلى او بس عايز يكلم بنت لا هنا ستوب
ماتحطيش في بالك و كملي حياتك و روحي لهدفك
اه اللي هو يلا حبيتك اتجوزك و نكمل الحياه بالمفهوم ده فعلا صغير
هي وصلت للوايف كمان وياترى قادر على المسئوليه قادر يدير الريلاشن بالشكل اللي بيه يرضيكي و محدش يحس بفرق سن و كمان انتي 22 سنه انتي لسه صغيره اللي اتقدم ده بقا كام سنه اصلا و لحق يعمل ايه لنفسه
كل الصغيرين مش فارق معاهم اهم حاجه اي حاجه بتتنفس و بتطلع صوت هما دايسين
في شباب دايسين في اي حاجة فيها الروح...في جزء بينجذب للنضج ال شبه لأنه غالباً ال في سنه من البنات دماغهم وحيدة الخلية....في ال يمكن بيعاني من عقدة أوديب 😂😂
اقسم بالله وانا مش عارفة ليه و هتجنن عايزة حد اكبر أو ف سنى على الأقل
انتى قد اية
انتي كام سنه