Cloud_17411
🇪🇬
يشعر بـ منزعجمنزعج

متضايقه من بابا اوي مبقتش بعرف اتعامل معاه ولا قدره اتحمل طريقته معانا ف البيت ..زعلانه اوي من العصبيه والزعيق على اي حاجه واقل حاجه واصلا احنا ملناش ذنب ف مشاكل شغله ..بزعل لما بزعق قدامه انا كمان بحس اني كدا عاق وحرام عليا ...حتى الاعتذار مش بيقبله بالعكس يفضل يذل في اللي قدامه عشان يحس انه هو اللي كان صح...انا بكره طريقته بجد

Blueberry_13778
Blueberry_13778🇪🇬أفضل 3أفضل نصيحةمنذ 22 أيام

كله بثوابه

2
Blueberry_17589
Blueberry_17589🇩🇿أفضل 10منذ 20 أيام

الاب لا يعوض تخيلي للحظه والدك في القبر من سيفكر فيك . من سينشغل لامرك مهما كان حال والدينا ضغوطاتهم خلاتهم يتعاملون معنا هيك . بس ما في حب اكبر من حبهم لينا

1
Watermelon_17676
Watermelon_17676🇪🇬أفضل 50منذ 21 أيام

اولا هوه كان الله في عونه أعباء الشغل كتير وآباءنا بشكل عام بيكونم مضغوطين جدا فالشغل وبيكونم شايلين هموم المصاريف أو أي حاجه تاتيه وعلشان كده لما بيرجعم البيت بيحتاجم راحه ومبيتحملوش دوشه فالعموم حاولم إنكم تلطفو الجو لما ييجي أو متعملوش إزعاج وخلاص وأهم حاجه محدش يرد عليه أو ينرفزه هيه فترة ضغط عليه وهتعدي بإذن الله بكره هنكون أبهات وهنعرف همه كانم متحملين إيه

1
Nutella_9684
Nutella_9684🇪🇬منذ 21 أيام

المشكلة انك مش عارفة كمية الضغوط اللى عليه مش حاسة قد ايه هو شايل مسؤوليتك مش قادرة تستوعبى أن الراجل ده قايم نايم مش بيفكر غير فيكى وفى مصلحتك

1
Caviar_5002
Caviar_5002🇪🇬منذ 21 أيام

طبيعي تضايقي من عصبيته واسقاط مشاكل شغله عليكم بس الحل تتجنبي النقاش وقت غضبه تماما ومترديش عليه بعصبية

1