طيب احنا مش هينفع نكمل مع بعض ليه عشان مش هقبل اكمل مع حد اقل مني انا مهندسه طيب يا بنتي مانا مدير ف شركه كويسه وقبضي بالدولار لا طيب هو انتي خريجة اي زراعه وبشتغل موظفه ف شركة الميا عاااااا ونعمه
طيب احنا مش هينفع نكمل مع بعض ليه عشان مش هقبل اكمل مع حد اقل مني انا مهندسه طيب يا بنتي مانا مدير ف شركه كويسه وقبضي بالدولار لا طيب هو انتي خريجة اي زراعه وبشتغل موظفه ف شركة الميا عاااااا ونعمه
جنون العظمة عند المهندسين ( ربنا يوعدنا )
البنات دايما طماعه😂 فلو لقيتها كده اهرب على طول الحب مش كل حاجه فى حاجات كتير اهم زى أنها تلاقى واحده تقف معاك فى الشده قبل الفرح وتكمل معاك فى الحلو والمر وخليك متأكد أن ربنا بعدك عنها لسبب هو بيرتب ليه فى حد تانى احسن منها ربنا رايده ليك مش كل حاجه احنا بنختارها تكون صح المهم متتأثرش بكلامها أو تكون ناقم على حياتك خليك عارف انك احسن من ناس كتير نفسها فى نعمه تعيش يوم سليم من غير جوع كمل حياتك والله المستعان
يعني فلوسها كويسه ولا بلح
وي شغله ما عمله ولا مهندسه
فلوسها كويسه تفتح بيت؟
هو فين المهندسة دا دى اقل منك خمستاشر مرة يعم فكك منها هى اصلا مش مهندسة احا
لو سالتك هتردي بأمانه؟
يا سطا عندي حبت تفصيل عن شركه مياه علشان بعد جيش ممكن اشتغل فيها
😂😂😂😂😂😂😂😂