Brain_6041
🇪🇬
يشعر بـ مكسور القلبمكسور القلب

عندي سؤال مهم هو بجد في حاجه اسمها كلو مكتوب ولا دي حجه بنحطها عشان نعلق عليها فشلنا واستسلمنا اننا محاولناش ناخد الحاجه الي عايزينها او بنحبها وهل كسر القلوب عادي هين والواحد ممكن يفوق منو بسرعه ولا عادي يفضل متألم سنين

لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.