جماعه هو طبيعي يبقي الفلوس راحه جايه بينا و كل ما ييجي يتكلم يقولي انا بجبلك هدايا غاليه وانتي هداياكي وحشه مع ان ببقي جايه ع نفسي بزعل ع الوقت اللي بحرم نفسي فيه عشانو مش الفلوس انا بشوف ان بقف جمبو ع قد ما اقدر هو عارف ان انا اللي بصرف ع نفسي واني السنه دي بس الي شميت نفسي قبل كدا كنت بقبض ٤ تلاف اخري وكان مطلوب مني فلوس كورس ٦٠٠٠ كل ٣ شهور مكنتش لاحقه هو مش طبيعي ان الخروجات والمواصلات هو اللي يشيلها لو انا شيلت حاجه يبقي ذوقيا قالي لا ده حد جعان اللي يقول كدا وفضل يشتم ف اصحابي لان دي حياتهم ويقولي اصل صحابك بتوع فلوس انا مش فاهمه حاجه
اخلعي
اخلعي يابنتي مش عارف الناس دي بتلاقيهم في انهي صفيحة زبالة
خطيبتي اللي فاتت لو نزلت معاها مكنتش بخليها تصرف جنيه لا عليا ولا ع نفسها طبعا الراجل مسئول ع كل حاجه ومينفعش يطلب من بنت فلوس وانا كنت كده مع خطيبتي قبل ما نسيب بعض يلا ربنا يكرمها ويكرمني بالاحسن
اللي يتكلم بطريقة زي دي يبقي شخص مش بيقدرك وانتي لازم تختاري حد يحبك بجد مش يتعامل باهانة و زل وكلام يزعل