انا المفروض اعمل اى دلوقتي بعد الرساله دى 😭😭😭😭😭 انا بجد شارياه و عايزاه بس مش عارفه اعمل اى بصي يابنت الناس انا فى البدايه كدا مش بس بحبك انا والله بموت فيكي و روحي فيكي و متعلق بيكى زي ما روحي متعلقه ب امي كدا، بس هل الحب بتاعي دا هيعمل حاجة لوحده اكيد لا كانوا بيقولوا الحب لينا والنصيب لغيرنا و انا محستهش بالجمله دى غير النهارده و انا بقراء الرساله بتاع ان فى حد جالك و أنتِ رفضتى عشانى، وربنا مسكت نفسي بالعافية وانا في الشارع بمجرد ما تخيلتك مع غيري بس مش معني كلامي انه انا بقولك ياسهيلة استنيني ومتوفقيش علي حد انا ياسهيلة مش عايز حاجتين الاولى انى اتاخر عليكى والتانيه انى مضيعش حياتك معايا انا لسه مقولتش بسم الله و بسببلك ضغط من اهلك اومال بقا لما اخد امتياز وادخل كلية بعد المعهد واكون نفسي واحاول اجيب اوضتين وصاله لقيت الموضوع محتاج بعد كرم ربنا عليا وقت كبير اوي،و هتكوني انتي ذات نفسك كبرتي معايا وانت مستنيانى فانا مسببلك ضغط من قبل ما كل دا يبداء هل هيبقا عندي عين اقولك لا استنيني يبقا حرام عليا علشان كدا بظلمك معايا لما دعتلك يوميها دعتلك من قلبي انه ربنا يكرمك بانسان احسن مني انتي ممكن تشوفي انه دا تخلي عنك بس انا عمري ما هعرف اعوض شعرايه منك في يوم من الايام ياسهيلة بس مش عاوز اظلمك معايا يابنت الناس دا انا كل ما ادخل مرحله اكبر كل ما الدنيا بتبان اكتر واكتر انتي ممكن تقولي لا ياحمد انا هفضل جنبك ومش هسيبك ومش هكون لغيرك ووثقة فيك طيب ساعتها لازم تكوني فاهمه أحمد ع ما يخلص ويشتغل باذن الله هيجي علي طوال الاجابة لا مش هاجي علي طوال علشان مش هدخل بيتكم غير وانا علي اساس علي الاقل خالص شقة وشبكة طيب انا محتاج قد اي علشان اجيب شقة بس، مش اقل من خمس ست سنين علشان اقدر اجيب شقة، طيب لقدر الله احمد فشل و هو بيحاول يوصل،هتكونى أنتِضيعتى عمرك و ضيعتى من ايدك فرص كتير طيب لقدر الله انا اتغيرت عليكى تاني وزعلتك مني وجيت عليكي، هتقولي هو انا اي اللي مصبرني علي كل دا، لا انا اشوف حياتي احسن انا مش خايف انك تشوفي حياتك اكتر ما انا خايف عليكى انك تخدي قرار زي دا في وقت تكوني زهقتى فيه مني، لانه غالبا هيبقى اختيار غلط خالص و هتستعجلي وهترمي نفسك في التهلكه انا فكيت البلوك علشان افوقك لنفسك مش علشان اوهمك ومهما ياسهيلة كنتي فين انا هفضل احبك ولما تجي فى بالي هفضل ادعيلك واضحك واحمدربنا انه بعتك في حياتي لانك علمتيني كتير اوي اوي واهم درس اتعلمته انه محبش تانى اه والله محبش تانى مش ندمان علي حبي ليكي اللي ندمان عليه بجد بعد ما فهمت كويس انه علقتك بيا وان انتي كمان علقتينى بيكي
الجيل الجديد المعظم اهلة مش عاملين لية حاجة ويبدأ من الصفر وكون هو قالك كدة يبقا مش عايز يضرك او يخليكى تقعدى معاة كتير وفى الاخر ميقدرش يتحوزك
بصي انت وهو عملتوا الصح ، هو سنه صغير كراجل عشان لسه يكون نفسه وانت سنك مناسب ان حد يدخل البيت ويطلبك في الحلال فازاي اللي دق الباب ودخل بما يرضي الله هنرفضه علشان واحد بكلمه في السر وفي الغلط مهما كان في حب الحب ما بياكلش عيش ولا هو اللي بيدوم وياما شفنا ناس بقصص حب كتير وبعد سنين كتير بيطلعوا عادي في اول سنه علشان الواقع غير المواقع مهما هنقول ان انتم مناسبين متوافقين فكريه في الارتباط الواقع غير وتداخل الاهل والنسب خير والمشاكل بتاعه الحياه والانطباع والتصرفات اللي بنشوفوها في الواقع غير ما يجيش اندم نفسي لو استنيت سنين وفي الاخر ما لقيتش الشخص اللي انا اصلا كنت مستنيه وما ينفعش اقفل الباب قدام حد ما فيهوش غلطه وتجيب الحلال عشان حد ثاني نط من الشباك وده دخل غلط وكانت غلطتكم لما فتحتوا الباب الغلط الاول وهو يستاهل وجع القلب وانت تستاهلي وجع القلب لانكم فتحتوا الباب الغلط وانتم دلوقتي بتعملوا الصح و بتدفعوا تمنه
متعمليش الراحل صريح معاكى ولسه المشوار كويل فعلا معا واهلك مش هيسكتو ونتى نفسك هتزهقى وهتشوفي ان صحابك كلهم اتحوزو ونتى مستنيا احمد اسمعى الكلام يا سهيله احمد بيتكلم صح وربنا يرزقك وهوه ربنا يعينو هوه مش عايز يبهدلكزمعا عشان انتى بنت ناس وخوه بيحبك مش عيزك تتبهدلى معا
ادعيله
هو صادق مع نفسة ودا حالنا كشباب للاسف فى البلد
انا شوفت الرسايل و لسه مردتش عليه و مش عارفه ارد اقول اى بس كل اللى اعرفه انى عايزه الشخص دا و شرياه بجد وباقيه على اللى بينا