نبذه من اللي بعيشه في بيت غلط من يومين بالظبط جالي الم رهيب في رجلي لدرجه معرفتش حتي اقف عليها لمده أكتر من 6ساعات تقريبا وجالي تشنج في جسمي كله بسبب الالم الصعب صوتي كان واضح شكلي كان باين اني تعبان هل حد في البيت اهتم لا طبعا وبعدها بيوم بقيت بمشي بسند علي رجلي اهلي مسألوش حتي ولا اهتمو رحت اكشف ولا اهتمو ولا حتي قالوا بالمجامله خدي فلوس معاكي بس اختي امبارح بوقها وجعها وبشرتها سمرت من الشمس امي اخدتها علي طول وجابتلها كل اللي تحتاجه من صن سكرين وكريمات أنا مش بغير والله بس ليه كدا
خلاص انتي اتكلمتيش و حاولتي و اه حقك تزعلي بس كده استقلي بحياتك و نفسك و حلي نفسك من الضغوط حاولي تتعاملي مع المشكله دي أنها على الهامش غير كده نفسيتك هتفضل تتعب و ده مش في صالحك
على كل حال أنا موجود مرحبا بيك أخ ليك وصديق ومرحبا بالجماعة المشتركين فالتطبيق
سؤال واحد وجابي بصراحة أنتي زوهرية؟ إذا نعم هذا حظك من الحياة أعاني نفس المشكل. أضيف لك بعض الإشارات وجوبي بي نعم أو لا: _ تكرري الطلب أكثر من مرة فالحوار ولا يستجاب لكي. _ يتجاهلوك فاللقاءات العائلية خصوصا المقربيين. _ تقدم لكي خدمات تحسي أنا من فوق القلب يعني غير مرغوب فيها.
احنا عيلتك واهلك انتي مش لوحدك اي شئ يزعلك احكي
مشكله كبيره اوي الاب و الام اللي بيفضل حد عن حد بجد مش عارف بتتعمل ازاي أو بيكون إحساسهم ايه حاولي تتكلمي معاهم و تشوفي ايه سبب ده وليه اصلا التفرقه دي و ربنا يهدي الجميع
للاسف معظم البيوت كده حاليا في فجوه كبيره حصلت في الشئون الاجتماعيه و ملهاش حل