العشرة المزيفة .... أصعب حاجة مش إن الناس تبعد...أصعب حاجة إنك تكتشف إن العِشرة اللي كنت فاكرها حقيقية كانت مجرد عادة أو وقت بيتقضي وخلاص. بس الحمد لله، الأيام دايمًا بتكشف وتعلم ... والحقيقة أن اللي يستاهل مكانه في حياتك عمره ما هيختفي....
العشرة المزيفة .... أصعب حاجة مش إن الناس تبعد...أصعب حاجة إنك تكتشف إن العِشرة اللي كنت فاكرها حقيقية كانت مجرد عادة أو وقت بيتقضي وخلاص. بس الحمد لله، الأيام دايمًا بتكشف وتعلم ... والحقيقة أن اللي يستاهل مكانه في حياتك عمره ما هيختفي....
ايوه بجد انا نزلت قصتي مع حد والله عمري ما توقعت اننا نوصل لكده كان بقالنا 3 سنين واخر كلام بيننا كان إمبارح كنا بنشتم وهو بيهددني هو احنا سبنا بعض من 39 يوم بس الخناقه بق مطوله لاني عرفت اني كنت بحب عيل بس هو قضاء ربنا كده و النصيب نعمل ايه بق.