Coffee_4313
🇪🇬
يشعر بـ متعبمتعب

دايما بحس اني شخص عنيف في ردود افعالي يعني ممكن بجد والله اتخانق مع حد لو حسيت لوهله انو مستقل بيا ب اي شكل شغلي او شكلي او جسمي يعني بجد والله مش عارف ليه برضو بحس بالذنب بعد ما اخد حقي انا بس عاوز اعيش في سلام

Flame_5249
Flame_5249🇪🇬أفضل 3منذ 5 ساعات

نفس المشكله و مش عارفه احلها ازاي

1
Coffee_4313
Coffee_4313🇪🇬أفضل 10منذ 4 ساعات

والله ما عارف اقول اي غير اني بكون كدا في اوقات تانية كمان