بخاف بخاف اوى من شكل جسمى عشان انا نحيفه جدا حاولت كتير اوى اتخن بس من اقل مجهود بخس تانى بسرعه والموضوع مأثر اوى على صحتى لدرجه انى لما بروح الجامعه برجع تعبانه ببقى نفسى البس دريس ويكون جميل فيا ببقى نفسى اكون جميله زى البنات واكتر حاجه بتوجعنى اوى لما أصحابى بيقولولى انتى خسيتى اوى كده ليه بس والله حولت كتير وكل مره بفشل
بصي بلاش الموضوع ده يقصر عليك اوي كدا. انتي اعملي الي عليك ومش تشغل دماغك بي تخن او العكس اهم حاجة جمال الروم. مقدر كلامك جدا بس دي حاجة مش بي ايدك خلاص. واكيد محدش يعرف بكره في اي. متكرهش نفسك حبي نفسك.
لازم تحاليل غدد ولو بتحسي باعراض تشاركيه مع دكتور
حبي نفسك هتلاقي كل الل حواليكي حبك زى م انتي فيه دريسات بتليق ع الرفيعات و فيه اجسام دى طبيعتها انها تبق رفيعه و مش بتزيد خالص مهما عملت و فيه اجسام بتتخن ع ريحة الاكل اوعى تزعللى انتى جميله زى م انتي والله لو رفيعه اوي امشي مع دكتورة تغذيه و اعمللى تحاليل ممكن غده او حاجات تانيه هي تكتشفها بق
بالعكس انتي غلطانه كل شخص ليه جمالو الشخصي مش معني انك رفيعه انك مش حلوه فيه بنات كتير رفيعه وبيبقوا قمرات عادي المفروض ده مياثرش علي ثقتك بنفسك خليكي واثقه من نفسك انتي جمليه ف كل حالاتك ونروح لدكتور تغذيه وكل حاجه هترجع لطبيعتها
انتي عاوزه تروحي لي دكتور تغذيه ممكن يكون عندك نقص في فيتامينات أو الحرق عالي
لازم تعملي تحاليل الاول ولازم تبداي تستعملي فيتامينات للجسم وتتابعي مع دكتور تغذية ويكون ليكي نظام غذائي مش عايز اقولك انك تلجائي لحقن كورتيزون
وزنك كام؟
الحرق بتاع جسمك عالى شكلك بتتعصبي كتير وبتفكرى كتير
كل واحدة ليها جمالها
ربنا يعينك ويوفقك. لو في حاجة لسه في نفسك احكيها حابب اسمعك.
اعمل تحاليل ممكن تبقي ف ديدان ف بطنك عادي بتحصل لناس كتير