في بنت معايا في الكلية كنت معجب بيها وكان بيتم ما بينا تبادل النظرات وكذا ومكنتش عارف اوصل لحسابها او اي حاجه لغايه ما الترم خلص وبالصدفه لقيت حساب ليها وعايز ادخل اكلمها في ناس بتقولي متدخلش ومتبدأش علاقه حرام وناس بتقولي ادخل كمان انا بالنسبالي اني اقعد احب فيها من بعيد ومترفضش دا احسن من اني ادخلها واترفض تنصحوني اعمل ايه؟
مافيش غير الحلال بالمعروف ادخلوا البيوت من ابوابها
عندهم حق عموما بلاش تدخل في علاقه محرمه اخرتها مش حلوه لو بتحبها بجد اتقدملها افضل
الفكره مش ف الرفض الفكرة انه حرام وانت لو مش واثق انك هتتركها لله وربنا هيرزقك بيها في الحلال او بخير منها يبقي هنا مشكلتك اكبر من علاقة محرمه
خش كلمها ماشي بس قولها انا استلطفتك وعايز اتقدم هتكون رساله عن كده
نصيحة لا تدخل عشان لا تتهزق منها وتنرفض بشكل سيء.
خش بالحلال علطول
تانية كلية. صح 😂😂😂😭 ماشي. امال بتفكر في حب ايه19سنه. ههه. فكر في الماده بدل ما تشيلها يا اخويا مش ناقصه هزار نظارت ايه يا تبد الحليم حافظ روح غني ليها تحت البيت قلولوا بحبوا بحبوا قلولوا الحقيقة.