انهارده عرفنا ان ماما تعبانه شويه ربنا يقومها بالسلامه هو الوضع يقلق بالاخص لما عرفت انه مش سهل و لكن مش مستحيل الحمدلله بس برضو خايفه عليها اوي و عاوزه اعيط ف حضنها و اقولها خفي ابوس ايدك انا مليش غيرك بعد ربنا بس بحاول قدر المستطاع اتماسك قدامها و مخوفهاش مش عاوزه اسيبها و اروح ف حته بس غصب عني والله عندي شغل ادعولها كتير بالشفا.....
حاسس بيكي اوي بجد انا لما ولدتي بتتعب بحاول اهزر عشان متخفش بس منزجوه بموت ربنا يخليها ليكي يارب وميحرمكوش من بعض ♥♥
معلش كلنا بيبق صعب علينا نشوف الي بنحبو تعبان ربنا يمد ايدو وتقوم بسلامة متخفيش ربنا عارف انك محتجها ربنا هيمد ايدو أنشأ الله ♥
ربنا يقومها باسلامه يارب وتخف ربنا يخليها ليكي ويخليكي ليا يارب 🤍🤍
خليكي جمبها خدي اجازة بجد هتفرح هي محتجاكي