Orange_14989
🇪🇬
يشعر بـ غاضبغاضب

الشغف تحت الصفر حالياً، متوقعتش ان شغفي يقل اوي كدة خصوصاً في الحاجة دي بس هنعمل ايه بقا خير، حاسس اني زهقت من كتر السلبية في حياتي بس هنعمل ايه برضو خير تاني، ازاي ارجع اعلي شغفي تاني عشان كدة كتير

Flame_13939
Flame_13939🇪🇬أفضل 3منذ 22 ساعات

متفكرش بسلبيه في الحياة

-1
Flame_13939
Flame_13939🇪🇬أفضل 10منذ 22 ساعات

حاول تنزل تخرج تكتب ترسم اعمل حاجه جديده جيب حاجه بتحبها او حاجه نفسك فيها

-1