Moon_16753
🇪🇬
يشعر بـ وحيدوحيد

النهارده قررت ابطل اوقف حياتي على حد..ان شاءالله هدخل السنة الجايه ثانوية عامة و هكسر الدنيا..انا الاكتئاب كان واكل قلبي لاني كنت متعلق بالماضي جدا..ومفيش دكتور ولا علاج عملوا حاجه..حلوا مشاكلكم من غير دكتور..خلوا الدكتور لما الوضع يخرج عن السيطرة..رغم اني مكتئب الا اني بحب الحياة اوي..وفعلا مش هيعرف يعيشها غير اللي اتحرم منها

Gold_16893
Gold_16893🇪🇬أفضل 3منذ 22 ساعات

عاش يسطا ربنا معاك