جماعه لو حد ليه ف الانترفيوهات يرد عليا ... روحت انترفيو و عملولي اختبار اكسيل علي الكمبيوتر و كان المفروض ادخل للاتش ار فضلوا مقعدتي ساعة ف الريسيبشن وف الاخر واحدة قالتلي الاتش ار عندها كذا حد مقدم هتشوف وهترد عليكوا بس وشها مكنش بيضحك انا كده اترفضت ولا ايه 🥲🥲🥺🥺
غالبا آه اترفضت، بس عادي يعني كلنا اترفضنا كذا مرة قبل كدا ربنا يرزقك بأحسن منها
اه اترفضت وياريت متحاولش تتواصل معاهم تاني هما لو عايزينك هيبلغوك
لا مهم بس هيختارو افضل حد اتقدم عشان في اكتر من حد معاكو
والله يا معلم ممكن اه يكون رفض انت اصلا مستوى الاكسيل عامل ازاي و كمان سيبك ربنا هيرزقك فاحسن مكان يارب