Brain_20241
🇪🇬
يشعر بـ مرتبكمرتبك

انا مرتبط ببنت و كانت الفترة ال فاتت عندها امتحانات و كان كلامنا قليل جداً بسبب انها بتذاكر و كنت متفهم دا و بدعمه ، ولكن بعد ما خلصت الامتحانات و بقت في بالاجازة الموضوع استمر نفس الاختفاء بترد بعد ساعة، مفيش كلام متصل بينا تبعت الرسالة و تختفي و ترجع بعد ساعة أو اكتر لو انا مبعتش هي متبعتش ، لينا يوم قررت ما ابعتش و طبعاً مفيش اي حاجة منها انا وضحت ليها انها مختفية فكان ردها انها نومها متلغبط او انها برة بتزور جدتها او مشغولة بتعمل كروشيه سألتها بوضوح هل مشاعرها متغيرة هي مش مجبرة تقلي بحبك قالت لي انا بحبك و متتكلمش بلساني انا مش مجبرة و دلوقتي عدي يوم من غير ما تبعت...تنصحنوني اعمل ايه ؟

Brain_12743
Brain_12743🇪🇬أفضل 3منذ ساعة

انزل جيم ورجه الاورا وكبر منها خسرت راجل حبها بس طول مسيرتك خد دي ف دماغك مفيش راجل بيزعل ع واحده اجمد كده وفعل مود النخوه رجعت وحسيت انك اتفهمت هي فين ولا عملت كده ليه اشطا بس منصحش لانك اكيد هتبقي هارش مفيش حد بيحب حد يخترع اعذار زي بزور جدتي والكلام المحفوظ ده ممكن تكون لسه صغير او معندكش خبره بس هي بتموف اون اما لقت حد او معندهاش طاقه ومشاعرها قلت وحاسه انها عايزه تبقي لوحدها وبعد فتره هترجعلك ف لازم ترفضها وتكمل حياتك انا شرحتلك كل السيناريوهات وعارف انك هتقع بمجرد م ترجعلك بس ساعه م تحس نفسك هتقع افتكر انك راجل ولو رجعت بعد م استكفت ف انت كده بتكسر نفسك وخلاص واكيد هتزهق تاني واتمني تكون فعلا بتحبك

Coconut_5142
Coconut_5142🇪🇬أفضل 10منذ ساعة

ابعد عنها يا سطا