شخص دخل حياتي وبدأ يقرب ويهتم ويشاركنى تفاصيل يومه ويكلمنى معظم الوقت ولمح لموضوع الخطوبة بهزار ف خدت الموضوع بهزار وللعلم مكنتش بجري وراه ولا ابعتله ولا اى حاجة وفجأة بدون اى أسباب بدأ يبعد ويتجاهل وميهتمش خالص ولا بقا يسأل خالص طب اى السبب معرفش أو لى يتصرف كدا انا مش مبينة انى متدايقة او حاجه ولا ببعتله بس الموضوع أثر عليا نفسيا اوى لان كنت بدأت أتعلق بوجوده وخانقني
سيبك من العكاك الي تحت دا هو لو كان عاوزك مكنش مشى وراح دوغري لبيتكم، اما انه مشى او لمح بهزار يبقا كده بيستعبط ولو عاوزك هيرجع لك تاني، وبعدين مش تي حد تفتحي ليه الباب ويكلمك كده بسهوله انتي اغلى من كده
بالامور الي زي دي لازمن نشوف رأي طرفين ممكن هو شاف منك برود فقال ده رفض بطريقه شيك وبعد او يمكن هو مش واعي لسا بالحالتين الصح بنسبالي يخشلك دوغري ويقولك عايز اخطبك انما شغل بتاع تلميح والهئ والمئ مبحبوش
انتى الغلطانه كنتى وخده بالك وعملا مش شيفه وبتتقلى ومكنتيش لاعيزه تصرحيه ولا تهتمى بيه بس ده الطبيعى بتعكو مش بتعرفو قيمت الراجل اللى واقف جنبكو غير لما يضيع منكو