عندي مشكلة على قد ما هي تافهة على قد ما هي زاعجتني هي انو ما بعرف حط مكياج ما بعرف السبب بس انا حفلة تخرجي يوم التلاتة الجاية مش عارفة احط ميكب حلو ومرتب والمنتجات الي عندي ما عم تساعد وبسرتي بحالة مذرية جدا وما حدا يقلي روحي عند ميكب ارتست لو قادرة كنت رحت والله بس دفعت كل مصرياتي على الحفلة واخر ايام بالثانوية ما بدي حل بدي اشكي همييي بس انو لو عنكن حل اعطوني 😂😂
رطبي وشك و ماسكرا و كحل بسيط و ارسمي ليب كومبو بليب لاينر و عليه ليب جلوس أو روج و بلاشر خفيف علي خدوكك و هتكوني احسن بنوته الحلاوه في البساطه مش الميكب التقيل و كده كده هيكون شكلك عسول 😚💗
لا عادي برضو جمالك الطببعي احسن. ممكن تحطي ميكب ادربي في الكام يوم ده قبل متروح حفله التخرج. وإن شاءلله توصلي لي نتيجه كويسه
لا متحسبهاش انك لازم تعمل ميكب عند حد معين عشان تظهري وسطهم. جمالك في طبعتك.. الطبيعي احسن بكتير طبعا مش مهم الميكب اوي ممكن تحطي حاجات خفيفه عشان مش تبوظ حاجه وثقي في نفسك كويس وكلو خير 🙂.
حتي لو محطتيش اي حاجه خالص المميز دايما هو اللي بيكون باين و صدقيني بطبيعتك اكيد احلي كتير و انا اعرف ناس كتير بتروح حفله التخرج بدون نطقه ميكب و بتكون جميله اهم حاجه اتبسطي بيومك بجد هي مره واحده في الحياه
حبيبتي بعيد عن انه شكلنا الطبيعي اللي ربنا خلقنا بيه احسن واحلي وانه الميكاب دا اصلا بيبوظ البشره عد فترات اصلا ف هو حرام اننا نحط وننزل بيه الشارع وكل الناس تشوفنا انا ف حفلة تخرجي روحت من غير ولا نقطه ميكاب وعادي يعني شكلي كان حلو ومرتب وبالعكس بقي كنت باينه طبيعية واهدي من ناس كتير