هل عادي يقول بعد جواز انت بتاعتي بس و مفيش شغل؟ فضلنا نتناقش كتير بس كان بيتكلم بأسلوب كويس وانا فاهماه بس نفسي اكمل . انتم لو مكاني هتعملوا اي او اي رأيكممم اصلا Vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
هل عادي يقول بعد جواز انت بتاعتي بس و مفيش شغل؟ فضلنا نتناقش كتير بس كان بيتكلم بأسلوب كويس وانا فاهماه بس نفسي اكمل . انتم لو مكاني هتعملوا اي او اي رأيكممم اصلا Vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
مادام معاكِ مؤهلك و كنتي شاطره ف دراستك ف انتي هتكوني كويسه ف شغلك حتى بعد انقطاع هتحتاجي تدريب شويه بس لو باقيلك مثلا بكالوريوس خديه او كدا ولو شغلك ممكن تشتغليه من البيت دوري بس بجد المرمطه وحشهههه
بعد الجواز ليه حق في كل حاجه حتى ابوكى ملهوش سلطه عليكى بعد الحواز
والله يابنتي لو مكفي و موفّي خلاص هتشتغلي ليه حد يلاقي راحه وميرتاحش
بصراحه هو عنده حق يغير عليكي عشان بيكون في اختلاط وكده وحتى لو انتي حاطه حدود كافيه فهو شايف ان البيت أولى من الشغل وهو راجل يترفع ليه القبعة بجد وربنا يتمملكم على خير