Mushroom_20248
🇪🇬
يشعر بـ غاضبغاضب

شوفت من فترة فيديوهات لبنات طالعة تحسبن عالمراقبين إنهم كانوا شادين اللجنة.. اللي هو يخربيت الاستحقاقية الزائفة والتطاول وقلة الحياء دخلت قبل كدا النقاش دا مع صاحبي ودي حاجة من اللي كانت بتستفزني كان بيحاول يبرر الغش بأي طريقة ويجيبها إن لو مغشيتش مش هطول والعبط دا وباصص للموضوع من ناحية دنيوية جدا وناسي إن كل شئ في إيد ربنا ومن ترك شيئًا لله عوضه خيبًا منه وإن الدنيا كلها متسواش عند ربنا جناح بعوضة وإن لله رزقكم وما توعدون وإن كرم ربنا مش مجرد في مجموع والنظرة المحدودة دي غلط ودي حاجة سيئة لو مشقادر تقاوم الحرام أقل حاجة متنكرش إنه حرام وربنا يهدينا جميعًا ويوفق الناس اللي ف ثانوي بالحلال

Brain_15721
Brain_15721🇪🇬أفضل 3منذ 21 ساعات

كلامك صح ربنا يهدي

Gift_15742
Gift_15742🇪🇬أفضل 10منذ يوم

التربية المادية