امي كل شوية بتقولي انشري انشري هي عاملة اناديها عشان اساعدها في شغل البيت مارواهاش غيري ولعلم انا الاخت كبيرة واخواتي كبار كفاية يساعدوها بس ازاي هي دايما تختارني انا واول مااريح بتشتكي لبابا ويزعقلي
امي كل شوية بتقولي انشري انشري هي عاملة اناديها عشان اساعدها في شغل البيت مارواهاش غيري ولعلم انا الاخت كبيرة واخواتي كبار كفاية يساعدوها بس ازاي هي دايما تختارني انا واول مااريح بتشتكي لبابا ويزعقلي
انا حاسه بيكي لاني زيك بس هي غالبا شايفه أن انتي مريحه قلبها عشان كده ممكن تزود عليكي شغل شويه و يابخته اللي أمه تختاره لما تتعبني قوللها بهدوء ماما ممكن اختي تعمل دي عشان انا تعبانه شويه هي بس بتكون بتحبك اكتر فبتعمل كده من باب التعود و الراحه
ايه المشكله؟ انا ولد وبغسل وبنضف وبنشر وبطبخ وبشارك في كل حاجه في البيت عادي جدا!
مامتك شايلة البيت كله من وانتو كلكو صغيرين .. دا جزاتها لما تكبروا عالاقل تساعديها وخلي بالك ناس كتير تتمنى بس وجود ام في حياتها وتدفع ملايين وتدفع كل ما تملك بس مش عارفين ... دي مامتك اللي شالتك واستحملتك وانتي صغيرة واخواتك طبعا ... ربنا يحفظها احمدي ربنا على وجودها وادعي ربنا يبارك فيها وفي صحتها عشان شوية شوية هتلاقو البيت كلو انتي واخواتك بس اللي بتقوموا بالمهام
هية بتثق فيكى وفى قدراتك