بجد مش عارف ليه المجتمع ممكن ينبذ البنت عشان وزنها مختلف أو بشرتها مختلفة بجد البنات دي بتبقى جميلة اوي و روحها جميلة و بتتقبل الاختلاف بسهولة لأنها داقت طعم الرفض المر و بيكونوا مش متصنعين و حقيقيين و طيبين السمار مش نص الجمال السمار الجمال كله و انتي مش تخينة انتي كيرڤي و زي القمر
لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.
سجّل الدخول لتقديم نصيحة خاصة