Suchi_4021
🇪🇬
يشعر بـ غبيغبي

جماعه ♦️♦️تالته ثانوي♦️♦️ باختصار شديد لموقفي علشان تعرفوا تدوني حلول أنا عايز حل للكيميا حضرت اول شابترين بس، و بعدها وقفت، فدلوقتي عايز حل للأربع ايام دول، في مدرس هيجيلي كل يوم و ممكن يجي مرتين مش عارف هيحل ولا هيشرح ولا الاتنين، بس هو اكيد عارف هيعمل ايه فلو حد عنده نصيحه أو شبهي أو عنده فكره حلو فقول و اي حد هيجرح فيا فانا مش مسامحه قدام ربنا دايما و شكرا

لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.