Cheese_4309
🇪🇬
يشعر بـ غاضبغاضب

السلام عليكم عندي مشكلة كبيره و هي كبيره بالفعل اهلي ماشيين على نظام العوضيات(الطيبات) انا محرجه و انا بقول الكلام دا والله بس اهو نعمل ايه يعني مثلا بيجيبو عيش بالرده و دا طعمو زي اكل مال اليتيم بالظبط و حته التوست بيبجبوه بالرده المشكلة مش هنا المشكلة انهم مش بيجيبو الحاجات اللي مانعها ضياء دا يعني والله العظيم مش عارفه اقول ايه هو الحمدلله انه الله يرحمه و لما اجي اتكلم مع امي تنفعل عليا كانه ابن اختها ابويا بقا عامل نفسه ماشي على النظام دا قدام امي بس بس هو عادي يعني بياكل اي حاجه يا جماعه والله اهلي ناس مش جهلة و ناس متعلمة و معرفش بيعملو كدا ليه والله المهم عاوزه حل عاوزهه حلل

لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.