السلام عليكم انا في البدايه حابب احكي لكم حاجه ممكن تكون مفيده لبعض الناس هنا لناس ممكن تكون زهقانه من حياتها ففي البدايه انا مريت بصعوبات كثير جدا منها ان انا نجحت وانا لا ليا اصل ولا فصل وكنت مرمي قصه صعبه مش حابب احكيها دلوقتي وثاني حاجه انا دلوقتي بعاني من مرض مزمن مخليني الحمد لله ما بقدرش اقف على رجلي كتير وانا شغلي بيعتمد على الوقفه وانا يعني مستوايا الاجتماعي كويس يعني شغال في شركه كويسه ومتعلم تعليم عادي فاللي حابب اقوله ان الحمد لله كل حد ربنا بيديه وبيبتليه على قدر طاقته لان الحياه كلها ابتلاءات فاحنا لازم ما نستسلمش لازم نكمل ولازم نفضل مستمرين لان كل مشاكلنا او اغلبها بتكون بسبب الناس فمش من المنطق ان انا اضايق نفسي او اعصب نفسي بسبب حد يبقى انا كده بني ادم حرفيا ما عنديش عقل لان انا لو جيت حسبتها هو انسان وانا انسان بس هي دي الفكره واسف للاطاله جدا وعارف ان اغلبكم هيشوف الرساله دي وممكن ما يردش عليها لانها طويله يعني بس ممكن تغير من تفكير ناس كثير وشكرا ❤️🌹
لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.
سجّل الدخول لتقديم نصيحة خاصة